Tietoa meistä

Hämevaaran päiväkodilla on toiminut aktiivinen vanhempainyhdistys jo vuodesta 2015. Kaikki päiväkodin lasten vanhemmat ovat lämpimästi tervetulleita yhdistyksen toimintaan. Osallistua voit monin tavoin oman ehtimisesi mukaan.

Ole juuri niin aktiivinen, kuin omaan arkeesi sopii. Valitse itsellesi sopiva taso ja tehdään yhdessä.

Miten voin osallistua:

Kiireiselle

• Liity jäseneksi
  • Kannata toimintaamme 10 eurolla (Maksu on vapaaehtoinen ja tiedot maksun suorittamisesta jaamme tiedotteissamme.)

Satunnaisaktiiville

• Osallistu varojen keräykseen, osta myymiämme tuotteita ja myy niitä myös tuttavillesi
  • Osallistu vanhempainyhdistyksen monipuoliseen toimintaan ja sen suunnittelemiseen

Aktiiville

• Osallistu yhdistyksen kokouksiin
  • Liity yhdistyksen hallituksen jäseneksi

Hallituksen jäsenet vuodelle 2020-2021

Hämevaaran päiväkodin vanhempainyhdistyksen hallituksen jäsenet valittiin yhdistyksen vuosikokouksessa 29.9.2020.

Leena Paatsema, puheenjohtaja
Merja Haverinen, varapuheenjohtaja
Minttu Sauramo, sihteeri
Kristiina Palmén, rahastonhoitaja
Taru Laamanen, jäsen
Tuija Truchan, jäsen

Hallituksen tehtävänä on hoitaa yhdistyksen asioita

Yhdistyksen asioita hoitaa hallitus, johon kuuluu vuosikokouksessa valitut puheenjohtaja ja 4-10 muuta varsinaista jäsentä.

Hallituksen toimikausi on vuosikokousten välinen aika. Hallitus valitsee keskuudestaan varapuheenjohtajan, sekä keskuudestaan tai ulkopuoleltaan sihteerin, rahastonhoitajan ja muut tarvittavat toimihenkilöt. Hallitus kokoontuu puheenjohtajan, tai hänen estyneenä ollessaan varapuheenjohtajan kutsusta, kun he katsovat siihen olevan aihetta, tai kun vähintään puolet hallituksen jäsenistä sitä vaatii.

Hallitus on päätösvaltainen, kun puheenjohtaja tai varapuheenjohtaja ja vähintään puolet jäsenistä on läsnä. Yhdistyksen hallitus voi asettaa erikseen määrittelemiään tehtäviä varten toimikuntia ja jaostoja, jotka ovat vastuussa toiminnastaan hallitukselle.

Yhdistyksen nimen kirjoittaminen

Yhdistyksen nimen kirjoittaa hallituksen puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja yhdessä, tai jompikumpi heistä yhdessä sihteerin, rahastonhoitajan tai hallituksen siihen määräämän muun toimihenkilön kanssa.

Toiminnantarkastajat

Jenni Aahos, toiminnantarkastaja
Kirsi Kolehmainen, varatoiminnantarkastaja

Päiväkodin edustaja(t) kokouksissa

Päiväkodin edustajilla on läsnä- ja puheoikeus yhdistyksen kokouksissa. Vanhempainyhdistys pitää tarvittaessa työkokouksia vain hallituksen jäsenten kesken.